Storage

قابلیتهای vSAN 7

Storage

 

vSAN دارای اکوسیستمی غنی از شرکاست، پلتفرم منتخب Cloudهای Private و Public شده است. با این مقاله بررسی می‌کنیم که چگونه vSAN 7 با قابلیتها و پیشرفتهایی جدیدتر، به مدرن‌سازی مرکز داده سرعت می‌بخشد.

سازمانها با ابعاد گوناگون و صنایع مختلف به سرعت HCI را به کار گرفته‌اند تا آنها را به نتایج بهتری در کسب‌وکار برساند. سازمانها نیاز دارند تا کالاها و خدمات جدید را سریعتر از همیشه به مشتریان و کارمندان ارائه دهند، چرا که تکنولوژی جدید، توسعه محصول و زمان تحویل را به سرعت کاهش می‌دهد. تصمیم‌گیرندگان در حوزه زیرساخت IT به پلتفرم‌هایی نیاز دارند که بتوانند امکان ارائه سریع راهکارهای جدید را فراهم سازند و برای رسیدن به آن هدف روشهای زیر را مشخص کرده‌اند:

  • آسان‌سازی مدیریت زیرساخت و افزایش سرعت آماده‌سازی
  • یکپارچه‌سازی Block Storage و File Storage
  • پشتیبانی از تکنولوژیهای در حال ظهور مانند Containerها

مدیریت نگهداری اطلاعات

Storage

 

این مطلب جهت رفع مشكلات بسیاری از كاربران در زمینه استفاده، Backup و آرشیو اطلاعات می باشد. بنابراین توصیه می شود جهت بالا بردن امنیت اطلاعات ذخیره شده در سیستم خود، مطلب را به دقت خوانده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر جهت مشاوره حضوری تماس حاصل فرمائید.

مدیریت نگهداری اطلاعات (Data Management) به سه بخش کلی زیر تقسیم می شود:

الف) On Line Storage

ب) Backup

ج) Archive

الف) On Line Storage

سیستم Online Storage همان هارد دیسک یا سیستم RAID نصب شده بر روی PC یا Server می باشد که برای ذخیره و بازیابی اطلاعات Online استفاده دارد.