مشاوره

مشاوره

مشاوره

 

شرکت مهندسی "بهامد سازان شبکه آریا" به عنوان یکی از متخصصان در زمینه فنآوری اطلاعات، دارای سابقه‌ ارائه مشاوره در انتخاب، اجراء و پیاده سازی راهکارهای نوین فنآوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه های مختلف اعم از شبکه، امنیت، زیرساخت و نرم افزار می باشد. چنین راهکارهایی در بخش ها و صنایع مختلف از جمله بخش های خدماتی، آموزشی، تولیدی، دولتی، مالی، سلامت، بانکداری، خدمات عمومی و … از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می‌باشد.

در این راستا شرکت مهندسی "بهامد سازان شبکه آریا" با تمرکز بر ارائه ارزشی واقعی و قابل اندازه گیری به این سازمانها و در نتیجه کسب رضایت آنها، اهم فعالیت خود را بر ارائه راهکارهایی قابل اطمینان، قابل اتکاء و فراتر از حد انتظارات مشتریان متمرکز نموده است.

از سویی دیگر، با توجه به اهمیت روز افزون حضور مشاوران IT در کنار سازمان در جهت حصول اطمینان از سلامت روند فرآیندها و عملکرد پروژه های در دست اقدام در حوزه فنآوری اطلاعات، سازمان هایی که به دنبال دستیابی به راهکارهایی آسان، قابل پیاده سازی و برپایه تجزیه و تحلیل منابع سازمانی و تسریع در عملکرد می باشند نیاز به بهره گیری از تجربه و دانش شرکتهای مشاور در این زمینه داشته تا به تدبیر راهکارهایی متناسب با چشم انداز، استراتژی و اهداف سازمانی بپردازند.

در دستیابی به این اهداف، شرکت مهندسی "بهامد سازان شبکه آریا" با شعار "هر سازمان، یک راهکار" و با بهره‌گیری از خبرگی در به‌کارگیری آخرین استانداردها و متدهای نوین تحقیق ‌و توسعه و با ترکیبی از دیدگاه استراتژیک، دانش کسب و کار و خبرگی در تکنولوژی، طیف وسیعی از خدمات مشاوره شامل انتخاب، طراحی، بازطراحی، ایجاد، بازسازی، اجرا، توسعه و مدیریت زیرساخت‌های اطلاعاتی انعطاف‌پذیر، مقیاس‌پذیر، ایمن و مقرون‌ به ‌صرفه را ارائه می نماید تا سازمان ها را در خلق و سرمایه گذاری در فرصت های تغییر یاری نماید. هدف از ارائه این گستره خدمات در بخش مشاوره، انتخاب راهکارهایی منعطف و مبتنی بر نیازها و منابع خاص هر سازمان با درنظر گرفتن Business Continuity  (فارغ از شکل و اندازه سازمان) و متعاقباً استفاده از تکنولوژی ها و بهترین روش ها  در پیاده سازی هر راهکار بوده تا توانمندی سازمان مربوطه در سرویس دهی، حفاظت و مدیریت کارآمد اطلاعات بهبود یافته و عملکردی به مراتب اثربخش‌تر از گذشته حاصل شود.

با این رویکرد، شرکت مهندسی "بهامد سازان شبکه آریا"، مطابق با متدولوژی مشاوره در 5 فاز به اجرای کلیه پروژه های مشاوره می پردازد. این فازها به ترتیب عبارتند از:

تعریف استراتژی، ارزیابی، طراحی، پیاده سازی، مانیتورینگ

با توجه به توضیحات فوق، نقش شرکت مهندسی "بهامد سازان شبکه آریا" به عنوان مشاور پروژه را می توان در سه حوزه عمده زیر خلاصه نمود:

  • به عنوان مغز متفکر، سازمان ها را در دستیابی به بینشی عمیق نسبت به چگونگی انجام تغییرات با توجه به قابلیت ها و توانایی های واقعی موجود یاری می رساند.
  • به عنوان همراه در حین عملیات اجرایی پروژه، مرتبا با ایده های خلاق خود، سازمان ها را همراهی کرده تا به سطح مطلوب عملکرد دست یابند.
  • به عنوان چاره جو در مراحل پس پیاده سازی و نگهداری پروژه های اجرایی، مرتبا با راهکارهای اثربخش خود، سازمان ها را در چاره جویی در چالش ها و مشکلات بوجود آمده تا رفع نواقص در مراحل نگهداری و پس پیاده سازی همراهی می نماید.

پیرو اهداف مدنظر، در سال 1396، در طی نظرسنجی انجام شده در پروژه هایی که شرکت مهندسی "بهامد سازان شبکه آریا" نقش مشاور پروژه را به عهده داشته است، بیش از 95% از سازمان ها پروژه ها، رضایت خود را با پیشنهاد شروع پروژه های جدید با این شرکت ابراز داشته اند. شایان ذکر است میزان رضایت از پروژه های مشاوره این شرکت، 98.8 % بوده است و این آمار نیز تنها در صورتی امکان پذیر بوده که یک شرکت تمام دانش و تلاش خود را وقف و صرف کسب رضایت سازمان ها کرده باشد. در این نظرسنجی، مدیر اجرایی ارشد، مدیران اجرایی، مدیران پروژه، توسعه دهندگان، آزمایش کنندگان دارای بالاترین امتیاز بوده اند.